1403/01/10

پیام تشکر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از همه دست اندرکاران در راه اعزام تیم ملی به اسپانیا

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از همه مسئولان، دست اندرکاران و رسانه هایی که موضوع صدور ویزای ملی پوشان را پیگیری کردند، تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حالی که همه مقدمات از سوی فدراسیون بدنسازی و اسپانسر تیم ملی برای اعزامی ملی پوشان به بازی های جهانی اسپانیا از چند روز قبل فراهم شده بود، تاخیر در صدور ویزا باعث ایجاد برخی نگرانی ها شد.

بعد از صدور ویزا برای اعزام تیم ملی به بازی های جهانی اسپانیا که به خاطر شیوع کرونا با دشواری های زیادی در این مقطع همراه بود، فدراسیون بدنسازی در پیامی از همه دست اندرکاران این امر تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

طی روزهای اخیر شاهد پیگیری های ویژه و زحمات شبانه روزی از سوی وزارت امور خارجه و در راس آن شخص دکتر ظریف صورت بودیم. همچنین آقایان سجادی و آهنی دیگر مسئولان وزارت امور خارجه نیز در این امر نقش ویژه ای را ایفا کردند. از سوی دیگر باید به پیگیری های جدی قشقاوی، سفیر ایران در اسپانیا و کارکنان سفارت اسپانیا در تهران اشاره داشت و از آن ها تشکر کرد. 

همچنین نباید از پیگیری های دکتر پورابراهیمی عضو هیات رییسه فدراسیون و شهباز حسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی و اکبر خزایی، قهرمان و داور پرورش اندام نیز غافل باشیم و از پیگیری های آن ها نیز قدردانی می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان و وزیر بهداشت نیز در هفته های اخیر نقش پررنگی را در فراهم کردن شرایط برای اعزام تیم ملی داشتند که مهمترین موضوع واکسیناسیون اعضای تیم ملی برای سفر به اسپانیا بود.جدا از این مسائل باید به حسین رجبی، سرپرست تیم ملی نیز تبریک گفت که در روزهای اخیر فشار زیادی را تحمل کرد و به خاطر تاخیر در صدور ویزای هزینه های زیادی را متحمل شد.

در آخر نیز باید به سهم خود از زحمات و پیگیری های رسانه های تخصصی پرورش اندام نیز تشکر کنیم که در روزهای اخیر در کنار فدراسیون بودند.

امیدواریم ملی پوشان با انگیزه و پرامید ایران اسلامی با دست پر از بازی های جهانی اسپانیا به میهن بازگردند تا جواب زحمات افرادی که در روزهای اخیر زحمات زیادی برای صدور ویزا در شرایط سخت کرونایی را انجام دادند، به خوبی بدهند.