1403/02/01

استقبال از ملی پوشان قویترین مردان در فرودگاه تبریز

آرش سلیمی نائب قهرمان مسابقات بین المللی قویترین مردان حرفه ای امارات با استقبال ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و علی نیک رزم رئیس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، آرش سلیمی نائب قهرمان مسابقات بین المللی قویترین مردان حرفه ای امارات با استقبال ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و علی نیک رزم رئیس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

آرش سلیمی توانست با کسب عنوان نائب قهرمانی وزن ۱۰۵ کیلوگرم، تنها سهمیه حضور در مسابقات حرفه ای های جهان را در این مسابقات به دست آورد.

سلیمی در گفتگو با خبرنگار واحد خبر استان آذربایجان شرقی گفت: این مدال و دستاورد ارزشمند را تقدیم می کنم به ۱۴۰۰ شهید گلگون کفن خطه مراغه و امیدوارم در مسابقات حرفه ای های جهان هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز گفت: آقای سلیمی و آرغده عملکرد خوبی در مسابقات بین المللی امارات داشتند و ما هم از طریق هیات استان و اداره شهرستانهای مراغه و بناب حمایت خوبی از این عزیزان داشتیم و امیدوارم این موفقیتها همچنان تداوم داشته باشد.