1403/01/30

استقبال از تیم مچ اندازی بانوان فارس در بازگشت از مسابقات قهرمانی کشور

نفرات مچ اندازی بانوان استان فارس که در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در مسابقات کشوری درخشیدند، مورد استقبال هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان خود قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی  و پرورش اندام استان فارس، اعضای تیم مچ اندازی بانوان فارس در میان استقبال مسوولان هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس و خانواده های خود، به شیراز بازگشتند. این نفرات در رده امید موفق شدند دو عنوان قهرمانی تیمی در بخش راست دست و چپ دست کسب کنند.

رقابتهای چهارمین دوره مچ اندازی بانوان کشور به میزبان سرعین اردبیل برگزار شد و تیم مچ اندازی فارس در بخش چپ دست بزرگسالان توسط طیبه فریدزادگان و سولماز رحیمی صاحب دو مقام دوم شد. همچنین زینب رجبی یک عنوان سوم برای این تیم کسب کرد. تیم فارس در راست دست بزرگسالان نیز توسط طیبه فریدزادگان و سولماز رحیمی برنده دو عنوان دومی شد و شهلا مرادی دیگر عضو این تیم بود که در رده سوم قرار گرفت.

تیم فارس در رده امید در دو بخش راست دست و چپ دست عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. برای این تیم سحر حیدرزاده دو عنوان قهرمانی به دست آورد و و راضیه آشوری یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کرد. مریم پارسا نژاد و فاطمه سلطانی مطلق نیز دو عنوان نایب قهرمانی برای فارس به ارمغان آورد.  در رده جوانان نیز پریا موسوی دو عنوان نایب قهرمانی از آن فارس کرد.