1403/01/30

بررسی اعتراض ها در نشست شورای استیناف فدراسیون بدنسازی/ احکام جدید و قطعی صادر شد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به اعتراضات وارده به احکام کمیته انضباطی در جلسه قبل، این احکام در جلسه شورای استیناف مورد بررسی قرار گرفت.

محرم عبدی پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره جلسه شورای استیناف فدراسیون اظهار داشت: این جلسه در راستای اعتراضات صورت گرفته به آرای کمیته انضباطی در جلسه قبل برگزار شد.

وی در ارتباط با شکایت از رضا زیودار و اعتراض وی به رأی اولیه اذعان داشت: در نشست قبلی با توجه به غیبت این مربی حکم محکومیت وی به صورت غیابی صادر شد، اما در این جلسه با بررسی مجدد و با توجه به عدم ادله کافی شاکی، رضا زیودار نسبت به این شکایت تبرئه شد. مورد بعدی رسیدگی پرونده رضا زیودار توهین و افترای ایشان به دبیر فدراسیون بود که با شکایت ایشان روبه رو شد. اما با توجه به گذشت دبیر فدراسیون، کمیته انضباطی توبیخ کتبی برای زیودار در نظر گرفت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون در ارتباط با رأی جدید صادره درباره هادی رستمی سرپرست پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه تصریح کرد: هادی رستمی در رأی قبلی از حضور در کلیه مسابقات و تمامی سمت ها محروم شده بود. در رأی جدید، وی یک سال از سرپرستی تیم کرمانشاه محروم شد. اما سایر حکم هایی که برای وی در نظر گرفته شده بود، به صورت تعلیقی درآمد و در صورت تکرار اجرا خواهد شد. به همین خاطر گرفتن سمت برای ایشان- به جز سرپرستی تیم هیات کرمانشاه- بلامانع است.

وی افزود: همچنین با توجه به اعتراض جواد جوادی فر مربی پاورلیفتینگ کرمانشاه، حکم قبلی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد که تنها محرومیت وی از مربیگری به صورت تعلیقی باقی بماند.

عبدی پور در خاتمه درباره جلسه رسیدگی به تخلفات مجید امانی خاطرنشان کرد: مجید امانی هم به دلیل شکایت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با یک سال محرومیت تعلیقی مواجه شده بود اما امانی اعلام کرد که دعوتنامه کمیته انضباطی به وی نرسیده است و به همین جهت، جلسه کمیته انضباطی مجددا و با حضور وی برگزار خواهد شد. در جلسه جدید، امانی باید مدارک و مستندات خود را ارائه نماید و در همین جلسه به اتهامات جدید وی و اظهارات او علیه فدراسیون رسیدگی  خواهد شد.