1403/02/05
امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان:

از حضور در جمع پهلوانان خوشحال شدم/ برگزاری یک رویداد بین المللی همزمان با المپیک اتفاق بزرگی بود

معاون پارلمانی رییس جمهور برای بازدید از اولین مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان در سالن غدیر ارومیه حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور در روز پایانی مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان در سالن غدیر ارومیه حاضر شد و دقایقی به تماشای این مسابقات پرداخت.

دکتر امیری در حاشیه برگزاری این رقابت ها به روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: من خوشحال هستم که در این جمع پهلوانی حضور پیدا کردم. به مهمانان محترم خارجی خوشامد عرض می کنم که از 5 کشور در این رقابت ها حضور داشتند. از وزیر ورزش و همکارانشان به ویژه دکتر تقی زاده معاونت امور استان های وزارت ورزش و جوانان که در محل مسابقات حاضر شدند، عرض تشکر را دارم. 

وی افزود: جا دارد از دکتر شهریاری، استاندار محترم آذربایجان غربی برای فراهم کردن چنین شرایطی تشکر کنم. با اینکه هم اکنون شاهد برگزاری رقابت های المپیک در توکیو هستیم، حضور این تعداد تیم خارجی و برگزاری مسابقات بین المللی در این سطح اتفاق بزرگی است و جای تقدیر و تشکر دارد. 

معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان گفت: وقتی این جوانان را می بینم که با این شور و شوق به ورزش می پردازند، به آینده کشور بیش از پیش امیدوار می شوم.