1403/02/06
صادق هاشمی، رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی:

دوره بین المللی داوری فیتنس و فیتنس چلنج 21 و 22 مرداد برگزار می شود/ فرصت برای ثبت نام باقی است

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی گفت: اولین دوره بین المللی داوری فیتنس و فیتنس چلنج روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد. 

صادق هاشمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزرای اولین دوره بین المللی داوری فیتنس چلنج اظهار داشت: دوره های فوق الذکر روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری، 21 و 22 مردادماه به صورت وبیناری با حضور اساتید بین المللی و رئیس کمیته فیتنس چلنج IFBB برگزار می شود. بعد از پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی با امضای رییس فدراسیون جهانی و رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی اعطا خواهد شد. 

وی افزود: پس از برگزاری این دوره و با تصمیم فدراسیون، از این پس فقط داورانی که مدرک داوری تخصصی فیتنس چلنج را داشته باشند، در رقابت های مربوط به این رشته ها اجازه قضاوت خواهند داشت. 

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: علاقه مندان به حضور در این دوره در صورتی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند برای تکمیل مراحل ثبت نام خود با شماره های 09124549017 و 09021824343 تماس حاصل نمایند.

هاشمی در پایان گفت: قرار است روز 30 مردادماه هم دوره مربیگری بین المللی فیتنس هم برگزار شود که در همین راستا از علاقه مندان آزمون ورودی اخذ شد.
به زودی اسامی افراد واجد شرایط برای شرکت در دوره مربیگری بین المللی فیتنس اعلام خواهد شد.