1403/01/10
انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد؛

برگزاری دوره های داوری، مربیگری و آزمون مجدد در شهریورماه + جدول

انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زمان برگزاری دوره های داوری، مربیگری و آزمون مجدد رشته های مختلف زیرمجموعه فدراسیون در شهریورماه را اعلام کرد.

آیت ارجمند سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره دوره های برگزار شده توسط انستیتوی بین المللی فدراسیون در شهریورماه اظهار کرد: دوره مربیگری فانکشنال فیتنس در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای اول تا پنجم شهریور، نخستین دوره ای است که در ماه آینده برگزار می شود. پس از این دوره، آزمون داوری پاورلیفتینگ بانوان را طی روزهای 11 و 12 شهریور و مربیگری درجه یک بدنسازی و پرورش اندام را در دو بخش آقایان و بانوان خواهیم داشت. دوره مربیگری درجه یک طی روزهای 13 تا 19 شهریور خواهد بود.

وی افزود: در ادامه کلاسها و دوره های شهریورماه نوبت به مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام می رسد که طی روزهای 20 تا 24 شهریور در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه اذعان داشت: آخرین برنامه شهریورماه، آزمون مجدد بدنسازی درجه 3 در دو بخش بانوان و آقایان است که زمان برگزاری آن، 25 و 26 شهریور است.