1403/02/06
اولین دوره رقابت های استریت لیفتینگ در فضای باز برگزار خواهد شد

روشنی: فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام با جدیت پیگیر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی است

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون شرایط سخت ورزشکاران را درک می کند و تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات به کار خواهد گرفت. 

مسعودروشنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: همانطور که ورزشکاران عزیز در جریان هستند، با تصمیم اعضای کمیته فنی و با توجه به موج پنجم کرونا مسابقات انتخابی تیم ملی که قرار بود در اواسط مردادماه برگزار شود، حدود یک ماه به تعویق افتاد. متاسفانه در این مدت شرایط رو به بهبودی نرفته و همچنان شاهد آمار بالای مبتلایان و فوتی های روزانه کرونا هستیم که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود. 
وی افزود: با وجود این فدراسیون بدنسازی در تلاش است تا شرایط را برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در تاریخ های اعلام شده در شهریورماه فراهم کند. قطعا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزاری مسابقات شدنی است، اما این موضوع منوط به داشتن مجوز از ستاد ملی مبارزه با کروناست. 
سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین عنوان کرد: طی روزهای آینده رایزنی هایی با مسئولان ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام خواهد شد و در نهایت نتیجه به ورزشکاران عزیز اطلاع رسانی می شود. بازهم تاکید می کنم که فدراسیون شرایط سخت ورزشکاران را درک می کند و تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات به کار خواهد گرفت. 
روشنی در پایان در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات استریت لیفتینگ در شهریورماه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این دوره ازمسابقات در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. دغدغه تمام مسئولان فدراسیون برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات اما در چارچوب پروتکل های بهداشتی است تا خدای ناکرده سلامتی کسی به خطر نیفتد.