1403/01/09

اولین نشست رئیس فدراسیون بدنسازی با وزیر ورزش و جوانان/ سجادی: فدراسیون بدنسازی در بُعد قهرمانی و همگانی نقشی تاثیرگذار دارد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز شنبه ششم شهریورماه با وزیر ورزش و جوانان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده سه روز بعد از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در ساختمان وزارت ورزش و جوانان حاضر شد و با وزیر ورزش و جوانان در خصوص مسائل روز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به گفتگو پرداخت.

در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده با تشریح وضعیت فعلی این فدراسیون و همچنین موفقیت اخیر تیم ملی مچ اندازی در رقابت های آسیایی، به اعزام های پیش روی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از جمله مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ و پرورش اندام اشاره کرد.

نصیرزاده در ادامه این نشست گفت: اهالی بدنسازی هم مثل بسیاری از مردم، از حضور یک مدیر ورزشی در رأس وزارت ورزش و جوانان خوشحال هستند. امیدواریم که با توجه به مخاطبان پرتعداد و میلیونی بدنسازی و پرورش اندام در سراسر کشور، وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به این فدراسیون داشته باشد.

در ادامه این نشست، دکتر سجادی اظهار داشت: همان طور که گفتید، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مخاطبان فراوانی دارد و این موضوع باعث می شود هم در بُعد قهرمانی و هم در بعد همگانی، این فدراسیون نقشی تاثیرگذار در ورزش کشور داشته باشد. در چند ماهه اخیر برنامه های این فدراسیون را دنبال کرده ام و مشاهده کردم که به ویژه در بعد همگانی فعالیت های بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: امیدوارم ملی پوشان رشته های مختلف زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مسابقات پیش رو موفق باشند و مثل همیشه پرچم ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند.

در پایان این نشست نیز مقرر شد به زودی نشستی باحضور اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و وزیر ورزش و جوانان پیرامون مسائل روز این رشته برگزار شود.