1403/01/09
امیری: هیات های استانی از داوران رسمی فیتنس چلنج استفاده کنند

گواهی شرکت کنندگان در دوره داوری فیتنس چلنج آماده است + اسامی

رئیس انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با آماده شدن مدارک اولین دوره بین المللی داوری فیتنس چلنج، اولین داوران تخصصی این رشته می توانند مسابقات را قضاوت کنند.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره مدارک دوره داوری بین المللی فیتنس چلنج اظهار داشت: همان طور که اعلام شده بود اولین دوره بین المللی داوری فیتنس چلنج برگزار شد و افراد حاضر در این دوره می توانند برای دریافت گواهی های شرکت خود از طریق هیات های استانی اقدام نمایند.

وی افزود: این افراد اولین داورانی هستند که به صورت تخصصی مسابقات فیتنس چلنج را در ایران قضاوت خواهند کرد.

رئیس انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: همه هیات های استانی از این پس می بایست از داورانی که در این دوره حضور داشته و موفق به دریافت گواهی شدند برای قضاوت مسابقات فیتنس چلنج در دو بخش آقایان و بانوان استفاده کنند.

امیری در خاتمه بیان کرد: پنجشنبه 11 شهریور ساعت 10 صبح از شش نفر از منتخبان که دارای سوابق قابل قبول داوری و قهرمانی هستند، آزمون بین المللی داوری اخذ خواهد شد و هرکدام از شرکت کنندگان در صورت قبولی به عنوان داور بین المللی فیتنس چلنج معرفی خواهند شد تا در آینده شاهد حضور آن ها در مسابقات بین المللی هم باشیم.

لیست اسامی افرادی که در دوره داوری بین المللی فیتنس شرکت کردند و گواهی آن ها آماده است، در فایل پیوست قابل مشاهده است.