1403/01/09

ارجمند: کتاب اصول و مبانی مربیگری پرورش اندام، منبع جدید کلاسهای درجه 3 فدراسیون است

سرپرست انستیتو بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: داوطلبان شرکت در کلاسهای مربیگری درجه، ملزم به مطالعه منبع جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خواهند بود.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره منبع جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: کتاب اصول و مبانی مربیگری در پرورش اندام از این به بعد به عنوان منبع جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود و کلیه افرادی که در کلاسهای مربیگری درجه 3 بدنسازی شرکت می کنند، ملزم هستند که جهت شرکت در کلاس و آزمون نهایی، این منبع را مطالعه کنند.

وی افزود: این کتاب توسط اساتید برجسته فدراسیون بررسی و جمع آوری شده و شامل پنج بخش آناتومی کاربردی، فیزیولوژی، تغذیه و مکمل و دوپینگ، طراحی تمرین و سیستمهای تمرینی و داوری است.

سرپرست انستیتو بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره ویژگی های این کتاب تصریح کرد: در این کتاب تلاش شده که مطالب برای مخاطب به صورت ساده بیان شده و مطالبی بسیار کاربردی و مرتبط با رشته بدنسازی و پرورش اندام نوشته شود. ضمن این که بخشی از این کتاب در رابطه با مبحث فیزیولوژی بانوان است و مطالب آن می تواند برای بانوان بسیار کاربردی باشد.

ارجمند در خاتمه درباره نحوه تهیه این کتاب گفت: علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند از طریق هیأت های استانی خود اقدام نمایند یا با آقای حاجی بابایی- شماره تلفن 09121268595 تماس برقرار نمایند.