1403/01/10

پیری: مسابقات انتخابی تیم ملی در دسته فیزیک جوانان هم برگزار می شود

رئیس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد رشته فیزیک جوانان هم در رقابت های انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

محسن پیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری رقابتهای فیزیک در رده جوانان در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به این که رشته فیزیک جوانان در بخشنامه اولیه مسابقات شیراز وجود داشت و از آن جایی که فدراسیون تصمیم گرفت رقابتهای پرورش اندام را در رده جوانان برگزار کند، رایزنی های لازم برای برگزاری مسابقات فیزیک جوانان هم به عمل آمد. 

وی افزود: این رایزنی ها بعد از این صورت گرفت که دربخشنامه اعلامی مربوط به مسابقات انتخابی تهران، نامی از رقابتهای فیزیک جوانان برده نشده بود، اما با توجه به مساعدت رئیس فدراسیون مقرر شد که مسابقات فیزیک در دسته جوانان برگزار شود.

رئیس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه درباره زمان مسابقات فیزیک رده سنی جوانان تصریح کرد: وزن کشی و رقابت فیزیک جوانان همزمان با مسابقه بزرگسالان فیزیک انجام خواهد شد. به این ترتیب وزن کشی در روز جمعه 19 شهریور و مسابقه در روز شنبه 20 شهریور برگزار خواهد شد و اگر نیاز به تغییری باشد، در روزهای آینده اعلام می کنیم.