1403/01/09

یک و دو مهرماه؛ زمان رقابت فیتنسی ها برای راهیابی به تیم ملی

رییس کمیته فیتنس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی 2021، مسابقات فیتنس انتخابی تیم ملی طی روزهای یک و دو مهرماه 1400 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد.

این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی را خواهد داشت، در سه رشته فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل برگزار می شود تا در نهایت نفرات برتر مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.

امیر زندی، رییس کمیته فیتنس با اعلام این خبر گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج طی روزهای 25 و 26 شهریورماه برگزار می شود. ما برای رشته های دیگر از جمله فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل هم برنامه ریزی کردیم که مسابقات این سه رشته تحت عنوان انتخابی تیم ملی طی روزهای یک و دو مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به زودی بخشنامه مسابقات انتخابی تیم ملی نهایی و اعلام خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند مراحل ثبت نام را برای شرکت در مسابقات طی کنند.

گفتنی است؛ اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در فروردین ماه سال جاری با حضور رییس IFBB در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.