1403/01/10

شاه محمدیان: کلاسهای مربیگری و داوری درجه 2 مچ اندازی مهرماه برگزار می شود/ کادر اجرایی بانوان جهت برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ شکل می گیرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جهت حضور هرچه بهتر ایران در رقابتهای مچ اندازی قهرمانی آسیا 2022 درصدد است برنامه های آموزشی را به شکلی جدی در برنامه های خود قرار دهد.

نسرین شاه محمدیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: از آنجایی که کشور ما در سال آینده میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا است، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جهت حضور هرچه بهتر تیم ملی در این رقابتها درصدد است برنامه های آموزشی را به شکلی جدی در برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: به همین منظور فدراسیون قصد دارد در مهرماه دوره های مربیگری و داوری درجه 2 مچ اندازی بانوان را برگزار کند تا هم شرایط علمی مربیان بالاتر رفته و هم با رشد کیفی داوران، نسبت به مقررات و قوانین آشنایی بیشتری حاصل گردد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه 2 مچ اندازی بانوان و آقایان گفت: این دوره از تاریخ 6 مهر تا 11 مهر ماه در استان تهران برگزار می شود و نفرات واجد شرایط باید حداکثر تا تاریخ 26 شهریورماه سال جاری مدارک خود را به فدراسیون ارسال کنند. روزهای برگزاری دوره پنج روز تئوری است که به صورت آنلاین برگزار می شود و یک روز عملی که به صورت حضوری خواهد بود.

شاهمحمدیان درباره برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 2 مچ اندازی بانوان و آقایان تصریح کرد: این دوره  از تاریخ یکم تا سوم مهرماه در استان تهران برگزار می شود. افراد واجد شرایط باید مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 26 شهریور ماه به فدراسیون ارسال نمایند. روز اول این کلاسها صبح تا ظهر به صورت تئوری و آنلاین است و سپس دو  نیم روز به صورت عملی و حضوری کلاسها برگزار می گردد.

وی درباره فعال شدن کادر اجرایی جهت برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بانوان اظهار داشت: انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های خود، تصمیم به فعال شدن کادر اجرایی جهت برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بانوان گرفته است و به همین جهت از هفته جاری تا پایان شهریورماه دوره های تخصصی را برگزار می کند. 

گفتنی است؛ علاقه مندان برای حضور در کلاس های مربیگری داوری مچ اندازی می توانند با مدیران دوره تماس حاصل کنند. 

خانم عبدالهی، بخش بانوان(09191918635)

آقای علی لو، بخش آقایان(09126456350)