1403/01/10

رونمایی از پوستر مسابقات انتخابی تیم ملی/ جنگ ستارگان در آزادی اوج می گیرد

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی(جام زنده یاد حسین شیبانی) طی روزهای 17 الی 20 شهریورماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از کش و قوس های فراوان به خاطر شیوع موج پنجم ویروس کرونا در سراسر ایران، بالاخره با مجوزی که فدراسیون اخذ کرد، قرار است طی روزهای 17 الی 20 شهریورماه هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود.

این دوره از مسابقات که به اعتقاد خیلی از کارشناسان جنگ ستارگان نام گرفته، تکلیف ملی پوشان اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی 2021 را مشخص خواهد کرد.

در واقع اعضای کمیته فنی خیلی ریزبینانه تمامی مدعیان را زیر نظر می گیرند تا در نهایت برترین ها را در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی جای بگیرند.

فدراسیون بدنسازی در فاصله دو روز مانده تا شروع مسابقات، از پوستر هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به نام زنده یاد حسین شیبانی نامگذاری شده، رونمایی کرد تا شمارش معکوس برای استارت این رقابت ها آغاز شود.