1403/01/10
زندی، رییس کمیته فیتنس:

شرکت کنندگان مسابقات فیتنس انتخابی تیم ملی باید معرفی نامه هیات های استانی را داشته باشند/ مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات فیتنس چلنج در رده های سنی مختلف برگزار می شود و شرکت کنندگان باید با هیات های استانی در تعامل باشند تا با معرفی نامه هیأت های استانی در رقابتها شرکت نمایند.

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در رقابتهای فیتنس انتخابی تیم ملی هر هیأت می تواند یک داور مرد و یک داور زن به این رقابتها اعزام نماید.

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره رقابت های فیتنس انتخابی تیم ملی اظهار داشت: رقابت های فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی طی روزهای 25 و 26 شهریور و مسابقات فیتنس استایل، ماسل استایل و فیتنس اسپرت در روزهای اول و دوم مهرماه برگزار می شود.

وی درباره مکان این رقابت ها گفت: مکان مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی هنوز مشخص نشده است، اما رقابتهای سه رشته دیگر در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد.

رییس کمیته فیتنس درباره شرایط حضور در این رقابتها خاطرنشان کرد: رقابتها هم به صورت انفرادی و هم به صورت تیمی برگزار می شود. البته اعزامها به صورت انفرادی خواهد بود. نفرات شرکت کننده باید در ابتدا از طریق سامانه ملی فدراسیون بدنسازی، در این رقابتها ثبت نام کنند. البته نفراتی که برای مسابقات فیتنس چلنج در تیرماه ثبت نام کرده بودند و بعد از لغو شدن این مسابقات، نامشان در سامانه باقی مانده، می توانند با هماهنگی هیأت استانی خود در این رقابتها شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات فیتنس چلنج در رده های سنی مختلف برگزار می شود و شرکت کنندگان باید با هیات های استانی در تعامل باشند تا با معرفی نامه هیأت های استانی در رقابتها شرکت نمایند.

رییس کمیته فیتنس در خاتمه بیان کرد: هر هیأت می تواند یک داور مرد و یک داور زن به این رقابتها اعزام نماید. بخشنامه و آیین نامه رقابت های فیتنس چلنج بر روی سایت فدراسیون موجود است و بخشنامه مسابقات فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل نیز به زودی ابلاغ می شود.