1403/01/10
در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان ایلام؛

نصیرزاده: ایلام قطب ورزش‌های قدرتی در کشور است/ فدراسیون در بحث توسعه زیرساخت‌ها کمک حال هیات‌ها خواهد بود

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به منظور توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و برای توسعه این رشته، استان ایلام میزبان مسابقات ملی و بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، عبدالمهدی نصیر زاده رییس فدراسیون، روز چهارشنبه در مجمع انتخابی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام اظهار داشت: ورزشکاران این استان از نظر ژنتیکی پتانسیل های بالایی برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام دارند و در صورت توجه ویژه به آنان و یک برنامه ریزی مسنجم و هدفمند شاهد افتخار آفرینی جوانان و ورزشکاران این استان در رشته پرورش اندام در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی افزود: ایلام قطب ورزش های قدرتی در کشور است که با برگزاری کلاس آموزشی زمینه اعتلا این ورزش بطور قطع فراهم می شود.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: مجموعه متولیان و دلسوزان ورزش پرورش اندام با همکاری و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان ایلام و با استفاده از ظرفیت خیرین و سازمان های مردم نهاد بسترهای رشد این رشته ورزشی را فراهم کنند. فدراسیون پرورش اندام آمادگی دارد در بحث توسعه زیرساخت ها و توسعه ورزش پرورش اندام کمک کند و اگر چنانچه در بحث زمین اگر اداره کل ورزش استان مساعدت کند تجهیزات را فدراسیون اهدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به افرادی که برای ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان کاندید شده بودند، گفت: هر ورزشکاری که برای انتخابات هیات بدنسازی ورزشکاری کاندیدا می‌ شود بطور قطع توانایی بالایی برای پیشرفت و توسعه این ورزش این استان دارد.

نصیرزاده با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان ایلام برای توجه ویژه به ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بسیار خوش فکر با انگیزه و علاقمند به حوزه ورزش است و بطور قطع برای توسعه زیرساخت های این ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است؛ مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام امروز(چهارشنبه) در حالی به پایان رسید که محسن پیری با 8 رای توانست ریاست این هیات را در دست بگیرد.