1403/01/10

بهاری: مسابقات قویترین مردان کرد کشور برای سومین سال پیاپی برگزار می شود

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام کردستان گفت: رقابتهای قویترین مردان کرد کشور در سنندج برگزار خواهد شد.

بهنام بهاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری رقابت قوی ترین مردان کرد کشور اظهار داشت: امسال برای سومین سال پیاپی، رقابتهای قوی ترین مردان کرد کشور در سنندج برگزار خواهد شد. در ادوار گذشته ورزشکاران استانهایی چون کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و کرد زبان های ساکن دیگر استان ها در این رقابتها حضور یافتند و امسال هم این روال ادامه می یابد. ضبط این برنامه در بزرگداشت دومین سالگرد عروج آسمانی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و در نیمه اول دی ماه انجام خواهد گرفت و برنامه ۱۲ قسمتی با مشارکت صداوسیمای مرکز کردستان جهت پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ تهیه خواهد شد.

وی افزود: قرار است اولین دوره مسابقات قویترین مردان غرب کشور را طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه به میزبانی استان کردستان و شهر قهرمان پرور دیواندره برگزار و جمعی از ورزشکاران واجد شرایط را جهت حضور در ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قویترین مردان کرد ایران اسلامی را انتخاب خواهیم نمود.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام کردستان درباره حضور خود به عنوان سرپرست هیأت گفت: با توجه به این که پیش از این دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام کردستان بودم، طبیعتا اداره هیأت از طریق سرپرستی خللی در کارها ایجاد نخواهد کرد و هیأت کار خود را همچون گذشته پیش خواهد برد.

بهاری در پایان تصریح کرد: حدود بیست روز است که به عنوان سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام کردستان مشغول به فعالیت شده ام و طبیعتا مهمترین برنامه ما فراهم کردن شرایط برای برگزاری مجمع هیأت است. از دیگر کارهایی که می توان به آن اشاره کرد، برگزاری دوره های آموزشی در هیأت و برگزاری آزمون های مربیگری است. از جمله آزمون کتبی درجه 3 بدنسازی که در روز اول مهرماه برگزار می شود. همچنین در هفته آینده آزمون مربیگری درجه 2 فیتنس را خواهیم داشت.