1403/01/10

بررسی مسائل مربوط به مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: از همه ارکان برگزاری مسابقات متشکریم

نشست رییس فدراسیون با مسئولان کمیته های مختلف و روسا و نمایندگان تعدادی از هیات های استانی برای بررسی مسائل مربوط به مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، روسای هیات های مازندران، گیلان و خراسان جنوبی و نمایندگان استان های یزد و هرمزگان، رییس و دبیر کمیسیون داوران، رییس و دبیر کمیته انضباطی، سخنگوی فدراسیون، رییس کمیته داوران پرورش اندام و نماینده کمیته فنی حضور داشتند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ابتدای جلسه گفت: هر رویدادی سه مرحله قبل، حین و بعد دارد و الان ما در مرحله بعد از مسابقات هستیم. قطعا برخی از مشکلات وجود داشته که باید بررسی شود. البته به دنبال مقصر نمی گردیم و قرار نیست کسی را بازخواست کنیم. هدف ما پوشاندن نقاط ضعف و در نهایت رشد و تعالی فدراسیون است. با وجود اینکه برخی اشتباهات سهوی در این مسابقات رخ داده، اما جا دارد از کمیته انضباطی، کمیسیون داوران، کمیته فنی، هیات های استانی و عوامل اجرایی تشکر کنم که تلاش آن ها باعث شد این مسابقه به بهترین شکل برگزار شود.

بعد از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف در این نشست، در نهایت مقرر شد کمیسیون داوران تدابیر لازم را جهت جلوگیری از هر گونه ابهام و شائبه در دستور کار قرار دهد و همچنین با توجه به پتانسیل بالای رشته پرورش اندام در ایران به عنوان کشوری پیش رو در این رشته، سیاست های داوری خود را در قالب پیشنهاد در اختیار فدراسیون جهانی قرار دهد.

همچنین با توجه به بازنگری برگه رای داوران در برخی از دسته های وزنی در حضور ورزشکاران و با توجه به تطابق آرا با نظر کمیته فنی شبهات ورزشکارانی که اعتراض داشتند، برطرف شد.

البته که در نهایت مقرر شد کمیته انضباطی با متخلفان برخورد لازم را داشته باشد.