1403/01/10
آرش نویدی، مربی تیم ملی پرورش اندام:

به خاطر محدودیت نفرات خیلی ها شانس حضور در تیم ملی را از دست دادند/ نظم باید سرلوحه کار ورزشکاران باشد

مربی تیم ملی پرورش اندام گفت: در اردوی امسال مباحث انضباطی به شدت مورد توجه قرار می گیرد و در اولویت قرار دارد.

آرش نویدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره اردوی تیم ملی پرورش اندام اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می دانم به نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند تبریک بگویم. امسال یکی از سخت ترین استیج ها را داشتیم و دلیل این امر، حضور نفرات باکیفیت در تمامی اوزان بود.

وی افزود: به واقع می توان گفت تمام شش نفری که در هر وزن در بین نفرات برتر انتخاب شده اند، این توانایی را داشتند که در تیم ملی حضور پیدا کنند، اما از آنجا که نمی شد بیش از دو یا سه ورزشکار انتخاب شوند، به همین خاطر بسیاری از نفرات شایسته این شانس را از دست دادند که در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

مربی تیم ملی پرورش اندام درباره برگزاری نخستین جلسه اردو تصریح کرد: اردو شرایط بسیار خوبی دارد. جمعه گذشته اولین اردو را داشتیم و هماهنگی های لازم را با نفرات انجام دادیم. شرایط کیفی نفرات وزن به وزن توسط مربیان و رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی مورد بررسی قرار گرفت و صحبت های اولیه با نفرات ملی پوش انجام گرفت. البته چند ورزشکار هم در اردو غایب بودند که تصمیماتی در خصوص آن ها اتخاذ شد.

نویدی در پایان گفت: از ورزشکاران دعوت شده تیم ملی درخواست دارم توجه فراوانی به نکات انضباطی کنند و این نکات را سرلوحه خود قرار دهند. در اردوی امسال مباحث انضباطی به شدت مورد توجه قرار می گیرد و در اولویت قرار دارد. به همین خاطر ورزشکاران وسایل شخصی خود را در اختیار داشته باشند. همچنین از آنجا که هنوز مشکل کرونا از بین نرفته است، ورزشکاران تا زمان واکسن زدن و دو هفته بعد از واکسیناسیون، با دقت پروتکل ها را رعایت کنند تا خدای نکرده نفرات از مسابقه جا نمانند. امیدوارم با دست پر از مسابقات آسیایی و جهانی به کشور بازگردیم.