1403/01/30

تجلیل از افتخارآفرینان قویترین مردان ایران با حضور رییس فدراسیون بدنسازی

با حضور جمعی از مقامات بسیج و رییس فدراسیون، از مدال‌آوران و افتخارآفرینان قویترین مردان ایران در مسابقات بین‌المللی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در مراسمی که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سرهنگ نوری جانشین فرماندهی بسیج کل قوه قضائیه، سرهنگ علی عبدی‌پور و نوری از فرماندهان بسیج سپاه پاسداران، سرهنگ احمدی و مسئولان کمیته انضباطی و کمیته قویترین مردان در سالن جانبازان باشگاه فرهنگسرای بهمن برگزار شد، از مدال‌آوران قویترین مردان ایران در رقابتهای بین المللی تجلیل شد.

در این مراسم سرهنگ نوری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در رابطه با هشت سال جنگ تحمیلی سخنرانی کرد. در ادامه، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گزارشی از عملکرد چند ماهه اخیر فدراسیون و نتایج ورزشکاران رشته های مختلف ارائه کرد و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران را به سمع و نظر حاضران رساند.

در خاتمه مراسم با اهدای لوح یادبود و هدایایی از علی ظرفچی، محمد عزت پور و امیرفرزان محزون نمایندگان قویترین مردان ایران در رقابتهای بین‌المللی اسپانیا و امارات تقدیر به عمل آمد.