1403/01/09

پرواز: حضور ریاست فدراسیون در اصفهان، باعث دلگرمی ورزشکاران شد/ در مسابقات جهانی فقط به طلا فکر می کنم

قهرمان دسته ششم فیزیک مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: حضور ریاست فدراسیون در اصفهان اتفاق مثبتی بود و باعث دلگرمی من و همه ورزشکارانی شد که در این مراسم حضور داشتند.

شایان پرواز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره مراسم تجلیل از قهرمانان استان اصفهان اظهار داشت: مراسم تجلیل امسال، دومین مراسم تجلیلی بود که از طرف هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان به آن دعوت شده بودم. در این مراسم جمعی از مربیان، داوران و پیشکسوتان نیز حضور داشتند و مراسم خوبی در هتل پیروزی برگزار شد.

وی درباره حضور ریاست فدراسیون در این مراسم اذعان داشت: رئیس فدراسیون تمامی خواسته های ما را روی کاغذ آوردند تا این خواسته ها عملی شوند. حضور ریاست فدراسیون مساله بسیار مثبتی در این مراسم بود و شخصیت بالای ایشان باعث دلگرمی من و همه ورزشکارانی شد که در این مراسم حضور داشتند.

قهرمان دسته ششم فیزیک مسابقات انتخابی تیم ملی درباره این رقابتها تصریح کرد: به نظر من مسابقات انتخابی تیم ملی جنگ ستارگان بود و رقابتها در سطح رقابتهای جهانی برگزار شد. همه نفرات شرکت کننده هم با بهترین کیفیت و بهترین بدنها در این رقابت حضور داشتند. من هم با آمادگی صددرصد در رقابت حضور داشتم.

وی افزود: من همیشه برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات شرکت می کنم و به عنوان نخست فکر می کنم. اما همه نفرات شرکت کننده خوب بودند و خدا را شکر می کنم که در بین این نفرات عنوان قهرمانی را از آن خود کردم.

پرواز درباره مسابقات جهانی و اهداف خود در این رقابتها خاطرنشان کرد: تمرکز من روی این است که برای ایران مدال طلا به ارمغان آورده و مردم شهر و کشور خود را خوشحال کنم. امیدوار بتوانم برای ایران افتخاری بزرگ به ارمغان آورم.