1403/01/10
نشست آنلاین رییس فدراسیون بدنسازی ایران با رییس IFBB؛

استقبال رییس IFBB از پیشنهادات ایران در خصوص اصلاح ساختار داوری/ رافائل: میزبانی ایران در کنگره جهانی قطعی می شود

رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در نشست با رییس فدراسیون ایران اعلام کرد بحث میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی جهان 2023 در کنگره ماه آینده قطعی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به همراه صادق هاشمی، رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون نشست آنلاینی را با رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام(IFBB) برگزار کردند.

در این نشست مواردی همچون آخرین وضعیت میزبانی ایران در مسابقات جهانی 2023، پیشنهاد میزبانی ایران از مسابقات فیتنس چلنج آسیایی و بحث های آموزشی آکادمی بین المللی مطرح شد.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی ایران پیشنهاداتی را در خصوص اصلاح ساختار داوری در پرورش اندام جهان از جمله شفافیت آرای داوران، ویدیوچک، استفاده از داورانی که نزدیک به رای صحیح رای داده اند در پنل داوری بعدی و... مطرح کرد که مورد استقبال رییس IFBB هم قرار گرفت.

رافائل سانتونخا در بخشی از این نشست گفت: پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به IFBB ارائه کنید و ما آن ها را بررسی خواهیم کرد. درباره میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2023 هم همه چیز آماده است. هیات اجرایی این موضوع را بررسی و تایید کرده و فقط برای اینکه به صورت رسمی بتوانیم میزبانی ایران را اعلام کنیم، نیاز داریم که در کنگره سالیانه IFBB آن را به تصویب برسانیم. شما خودتان را برای این کنگره که در حاشیه مسابقات جهانی 2021 در اسپانیا برگزار می شود، آماده کنید تا در حضور همه اعضای کنگره گزارشی از وضعیت ایران برای اخذ این میزبانی ارائه دهید.