1403/01/10

نشست مسئولان کمیته مچ اندازی با رییس و نایب رییس فدراسیون/ سرفصل دوره های مربیگری و داوری مورد بررسی قرار گرفت

در نشستی که با حضور رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مسوولان کمیته مچ اندازی فدراسیون برگزار شد، محتوای کلاسهای آموزشی مچ اندازی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلسه ای با عنوان بررسی محتوا و سرفصل های آموزشی و عملی دوره های مربیگری و داوری مچ اندازی با حضورعبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شاه محمدیان نایب رئیس بانوان، مرتضی حاج مرادی، مهرداد آرین، علی احمدی و علی علی اکبر از مسئولان کمیته مچ اندازی و خانم ها صابونچی و میرطالبی از هیات استان تهران برگزار شد.

در این جلسه محتوای کلاسهای آموزشی که قرار است اواخر مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، بررسی و مقرر شد که سرفصلهایی که مورد توافق اعضا قرار گرفته است، در کلاسهای داوری و مربیگری تدریس شود.

لازم به ذکر است که تاکنون این کلاسها در بخش بانوان برگزار نشده بود و برای اولین کلاسهای مربیگری و داوری بانوان در مچ اندازی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که با توجه به میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 کمیته مچ اندازی با همکاری مسوولان فدراسیون سیاست کیفی سازی و ایجاد تحول در مربیگری و داوری را در کار خود قرار داده است تا به بهترین شکل میزبان این رویداد بین المللی باشد.