1403/01/10

برگزاری نخستین دوره کلاس مربیگری قویترین مردان/ شرایط حضور در دوره اعلام شد

اولین دوره کلاس مربیگری قویترین مردان در آبان ماه و طی 5 روز در آبان ماه برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جلسه ای با حضور مسئولان انستیتوی بین المللی فدراسیون و کمیته قویترین مردان مقرر گردید که اولین دوره کلاس مربیگری قویترین مردان طی روزهای 20 لغایت 24 آبان ماه در تهران برگزار شود و ثبت نام در این دوره نیز از امروز آغاز شده و تا 19 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سرفصل های دروس و مدرسین این دوره عبارت اند از:

-ملاحظات و تمرینات قدرتی(موسوی)

-آشنایی با تغذیه در ورزشکاران قدرتی(ارجمند)

-آسیب های رایج در ورزش های قدرتی( حسینی)

-طراحی تمرین در ورزشکاران قدرتی و ابعاد آیتم ها(شیردل، غصیانی و ظرفچی)

-تجهیزات در ورزشکاران قدرتی(فاطمی)

-مباحث داوری در قویترین مردان(ظرفچی و ماهری پور)

-آنتی دوپینگ(معتمدی)

این کلاسها به صورت حضوری برای بانوان و آقایان خواهد بود و ثبت نام علاقه مندان از طریق سامانه ملی بدنسازی و پرورش اندام به نشانی http://portal.iranbbf.ir است.

لازم به ذکر است که داشتن عدم سوء پیشینه و آزمایش عدم اعتیاد به همراه مدرک مربیگری دروس عمومی یا مدرک مربیگری درجه 3 یا لیسانس تربیت بدنی مدارک لازم برای ثبت نام در این کلاسها می باشند. داوطلبان مبلغ ورودی این دوره را از طریق سامانه ملی بدنسازی صرفا به شماره حساب 0106361522005( شماره حساب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بانک ملی) واریز نمایند. ضمن اینکه عضویت در سامانه ملی بدنسازی برای شرکت در این کلاس الزامی است. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با علیرضا ظرفچی، مسئول مربیان کمیته قویترین مردان به شماره 09018876009 تماس گرفته یا با شماره 09013333151 در واتس آپ در ارتباط باشند.