1403/01/31

آرای کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی اعلام شد/ بررسی تخلفات و برخورد با متخلفان مسابقات انتخابی تیم ملی

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در جلسه کمیته انضباطی به مسائل مربوط به مسابقات انتخابی تیم ملی رسیدگی شد.

سعید ره انجام در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی اظهار داشت: این جلسه با حضور تمامی اعضا برگزار و به برخی مسائل رخ داده در هفته های اخیر از جمله اتفاقات رقابت های انتخابی تیم ملی رسیدگی شد.

وی افزود: آقایان پژمان فزونخواه و حسن گلستانه به دلیل درگیری با یکدیگر در محل فدراسیون و رفتار خلاف شان هرکدام به مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ و تعهد و درج در پرونده محکوم شدند.

دبیر کمیته انضباطی ادامه داد: کلیه احکام مربیگری آقای مهدی رنجبر به دلیل توهین و برهم زدن نظم مسابقات باطل و ایشان دو سال از حضور در تمام مسابقات محروم گردید. برای آقای پژمان نجفی پور توبیخ و درج در پرونده انجام شد.

ره انجام همچنین خاطرنشان کرد: آقایان میثم اسکندری و علی فرخی به عنوان داوران خاطی در امر ثبت نام و برگزاری تا حضور در جلسه کمیته انضباطی از فعالیت داوری تعلیق شدند.

وی ادامه داد: در خصوص مسائل صورت گرفته بین آقایان رضا لک و محسن قران نویس و تخلفات داوری بدلیل نیاز به اخذ برخی مستندات و استماع مطلعین رسیدگی به جلسه بعد موکول شد.