1403/01/31

برگزاری جلسه کمیته مربیان با حضور رییس فدراسیون بدنسازی/ مربیان سراسر کشور ارزیابی می شوند

با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اعضای کمیته مربیان، نشست این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست اعضای کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز شنبه در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، احد عبادی رئیس کمیته مربیان، سید محسن ایگه ای دبیر کمیته مربیان، احسان فلاحت پیشه روابط عمومی کمیته و حمید حیدری مسوول کمیته استان ها برگزار گردید، مقرر شد هیات های استانی، کمیته مربیان خود را فعال کرده و به مسئولان این کمیته را به کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام معرفی کنند تا تعداد مربیان فعال هر استان مشخص شود.

علاوه بر این ارزیابی مربیان از جمله مسائل دیگری بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مصوب شد که کلیه مربیان صاحب دفترچه شده و شرایط علمی آنها در سامانه ارزیابی شود. طبق مصوبات جلسه مقرر شد که این مساله به صورت سالیانه انجام شود تا میزان به روز شدن مربیان مورد بررسی واقع شود و در نهایت مربیان برتر معرفی گردند. 

در خاتمه احکام اعضای کمیته مربیان توسط رئیس فدراسیون به آنها اعطا شد و مقرر شد که این جلسات هر دو ماه یک بار در فدراسیون برگزار شود.