1403/01/10

نشست صمیمی ریاست فدراسیون بدنسازی با جمعی از پیشکسوتان/ نصیرزاده: مشورت با پیشکسوتان باعث رشد و تعالی فدراسیون خواهد شد

نشست رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با جمعی از پیشکسوتان این رشته در محل فدراسیون برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، غلام صادقی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون، احد عبادی رئیس کمیته مربیان، حمیدرضا بوجاریان رئیس کمیسیون داوران فدراسیون، ابراهیم کمانی رئیس کمیته مسابقات، سعید کرمی رئیس کمیته استانها و جمعی از پیشکسوتان از جمله خسرو محمدی، عباس اسماعیلی، محمد نجف زاده، سعید لطفی، مجید دانیالی، علی عرب، سیاوش آریا، مسعود سرابی و حمید زحمتکش برگزار شد، پیشکسوتان تحلیل  خود را درباره اتفاقات رخ داده در فدراسیون در 9 ماه اخیر ارائه کردند. 

در این نشست پیشکسوتان با اشاره به تلاشهای خود برای رشد این رشته از دهه 60، ضمن بیان پیشنهادات و انتقادات خود، از ریاست فدراسیون خواستند تا احترام بزرگان این رشته همیشه حفظ و پابرجا باشد و از آنها در هنگام برگزاری مسابقات استفاده شود. همچنین پیشکسوتان پیشنهاد کردند که بعد از پایان مسابقات با متخلفان در بخش ورزشکاران، مربیان و داوران برخورد شود.

علاوه بر این مساله در نظر گرفتن منبع درآمدی برای پیشکسوتان مورد بحث قرار گرفت.

رییس فدراسیون بدنسازی در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه فدراسیون هرگز چرخه بسته ای ندارد و همواره از هرگونه ایده جدید استقبال می کند، گفت: پیشکسوتان چشم و چراغ فدراسیون بدنسازی هستند و ما وظیفه داریم همواره شان و منزلت این عزیزان را حفظ کنیم. برگزاری چنین نشست هایی بدون شک به رشد و تعالی فدراسیون کمک بزرگی خواهد کرد. از همه عزیزان می خواهم که نقاط ضعف ما را به ما گوشزد کنند تا بتوانیم در ادامه بهتر از قبل به مسیر خود ادامه دهیم. 

عبدالمهدی نصیرزاده همچنین درباره عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ایام ریاست خود برای حاضران توضیحاتی ارائه کرد و از برنامه های پیش روی فدراسیون گفت. وی درباره تغییراتی که در برخی از برنامه ها صورت گرفت، خاطرنشان کرد: تغییراتی که اتفاق افتاد صرفا به دلیل کرونا و تغییر برنامه مسابقات بین المللی بود. ما می توانستیم بسیاری از رقابتها را لغو کنیم اما ترجیح دادیم این مسابقات را بعد از تغییر برنامه و با برنامه جدید برگزار کنیم. در تمامی اعزامهایی که تیمهای ورزشی فدراسیون به مسابقات مختلف داشتند، به عنوان رئیس فدراسیون هیچ دخالتی در انتخاب نفرات تیم ملی و مربیان اعزامی نداشتم و این کارها را به کارشناسانی سپردم که مسوول بخش هایی چون مربیان و داوران بودند. 

وی همچنین با توجه به اهمیت بخش بانوان در فدراسیون تصریح کرد: توسعه بخش بانوان از عواملی است که در رشد فدراسیون تاثیر فراوانی دارد و علاوه بر بخش بانوان لازم است تا رشته های زیرمجموعه فدراسیون در بخش های مربوط به نوجوانان و جوانان نیز گسترش پیدا کند. 

در پایان این نشست از کلیه پیشکسوتان حاضر در جلسه توسط رییس فدراسیون تقدیر به عمل آمد.