1403/02/04

معرفی مسافران مسابقات جهانی اسپانیا(بخش نوزدهم)/ نوید عالی نژاد؛ به امید تک مدال خوشرنگ ماسکولار

نوید سید عالی نژاد از نفراتی است که در اردوی تیم ملی، خود را برای حضور در مسابقات ماسکولار رقابتهای جهانی اسپانیا آماده می سازد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نوید سید عالی نژاد زمانی در لیگ والیبال تهران و در سالهای 1389، 1390 و 1391 برای تیم دخانیات بازی می کرد. این نماینده ماسکولار تیم ملی ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا، تا سال 1393 به والیبال ادامه داد. اما پس از قبولی در دانشگاه، ناچار شد تهران را ترک کرده و مهندسی نفت خود را از دانشگاه صنعت نفت آبادان اخذ کند.

به این ترتیب عالی نژاد از اواخر سال 1395 پرورش اندام را شروع کرد و به سرعت در این رشته پیشرفت کرد تا جایی که در رقابتهای انتخابی تیم ملی نفر اول شد و جواز حضور در اسپانیا را به دست آورد.

عالی نژاد که تنها نماینده ماسکولار ایران در این رقابتهاست در این باره می گوید: با توجه به این که تنها نماینده ماسکولار تیم ملی هستم، بار سنگینی روی دوشم قرار گرفته است. در سایر رقابتها اگر یکی از اعضای تیم ملی از رسیدن به مدال بازماند، حداقل امید دارد که سایر نفرات تیم ملی برنده مدال شوند، اما من می دانم که تنها شانس ایران برای رسیدن به مدال طلای ماسکولار هستم.

نماینده ماسکولار ایران با این وجود برای درخشش در این رقابتها امیدوار است و می افزاید: در بهترین شرایط بدنی هستم و به همین خاطر به سایر رقبا توجهی نمی کنم. بلکه سعی می کنم بهترین نتیجه ممکن را به دست آورم.

 

 اطلاعات و افتخارات این ملی پوش را از آغاز تا به امروز مرور می کنیم:

 

نام: نوید سید عالی نژاد

تاریخ تولد: 20 دی 1374 در تهران

قد: 188 سانتی متر

وزن مسابقه: 98 کیلوگرم

آغاز ورزش: 1384 با والیبال

آغاز پرورش اندام: 1395

عناوین و افتخارات:

1399- طلای ماسکولار جایزه بزرگ قم

1399- طلای ماسکولار استان تهران

1399- نقره مسابقات کشوری در کیش

1400- قهرمانی رقابتهای ماسکولار انتخابی تیم ملی