1403/01/31

برگزاری نخستین جلسه کمیته بدنسازی سالمندان/ نصیرزاده: کمک به سلامت سالمندان وظیفه خطیری است

اولین جلسه کمیته بدنسازی سالمندان با حضور اعضای این کمیته و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین جلسه کمیته بدنسازی سالمندان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور سحر صفری، فرزانه عبداللهی و رامک میرمطلبی به عنوان اعضای این کمیته و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

قرار است این کمیته زیر نظر انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فعالیت خود را در قالب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آغاز کند.

در این جلسه رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: از شما می خواهم در راستای کمک به سلامت سالمندان در سراسر کشور، فعالیت خود را پیش ببرید. با توجه به اینکه آمار جمعیت سالمندان در کشور رو به افزایش است، حفظ سلامت این قشر، وظیفه سنگینی است که می توانید در آن تاثیرگذار باشید. 9 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دهند و در باشگاههای بدنسازی نیز بسیاری از این سالمندان را می بینیم که مشغول ورزش هستند. بنابراین مربیان بدنسازی نیز باید کار با این قشر را به خوبی یاد بگیرند. قطعا برنامه های مربوط به سالمندان در امر همگانی ورزش نیز گام بلندی خواهد بود.

در پایان این جلسه مقرر شد در اولین فرصت اعضای این کمیته برنامه های خود را در حوزه آموزشی و فرهنگی به رئیس فدراسیون اعلام نمایند.