1403/01/09

جهانبخش: همه چیز مهیای برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بانوان در یاسوج است/ این میزبانی فرصت خوبی برای استان خواهد بود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی حضور 20 تیم با نزدیک به 250 ورزشکار و همراه برای رقابتهای پاورلیفتینگ بانوان کشور شده است.

بهروز جهانبخش در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: رقابتهای پاورلیفتینگ بانوان کشور برای اولین بار طی روزهای پنجم تا هشتم آبان و به میزبانی یاسوج برگزار خواهد شد و پیش بینی حضور 20 تیم با نزدیک به 250 ورزشکار و همراه برای این مسابقات شده است.

وی افزود: تمامی پیش بینی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات شده است. از جمله مساله خوابگاههای ورزشکاران که با کمک آموزش و پرورش، برنامه های لازم برای اسکان نفرات در نظر گرفته شده است. کهگیلویه و بویراحمد دو هفته قبل میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی کشور را نیز برعهده گرفته بود که با حضور 22 تیم برگزار شد و به خوبی از عهده میزبانی این مسابقات برآمد.

جهانبخش درباره برگزاری رقابتها در شرایط کرونا تصریح کرد: هرچند شیوع کرونا و قرار داشتن یاسوج در بین شهرهای نارنجی رنگ سبب شده که امکان حضور تماشاگران در این مسابقات نباشد اما از تمامی نهادهای استانی از قبیل آموزش و پرورش و شهرداری کمک گرفته شده است تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.  

وی درباره حمایت های استانداری کهگیلویه و بویراحمد از این مسابقات خاطرنشان ساخت: خوشبختانه آقای علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ورزش علاقه مند است که طی یک ماهی که به سمت استاندار منصوب شده، دوجلسه با ما برگزار کرده و از طرحهای میزبانی ما برای مسابقات استقبال کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد درخاتمه درباره تاثیرات این میزبانی اذعان کرد: میزبانی این رقابتها فرصتی مناسب برای استانهای محروم است تا ظرفیت خود را به خوبی نشان دهند. تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز در شرایط مناسبی به سر می برد و می تواند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و حتی عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود سازد.