1403/01/09

قوچان نژاد: مربی امروز نقشی تربیتی در جامعه و پیشرفت افراد دارد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نقش اگروز یک مربی در زندگی افراد به خصوص جوانان و نوجوانان بسیار مهم است و تاثیرات مختلف تربیتی در افراد و پیشرفت آن‌ها می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسمی که توسط باشگاه فایو استار و همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد اظهار کرد: سلامت و شادابی جامعه امروز یک دغدغه برای همه لست و باید برای توسعه ورزش تلاش بیشتری کرد.

 

وي افزود: امروز یک مربی نقشی تربیتی در افراد و پیشرفت آن‌ها دارد و در تمامی سنین می‌تواتد با تلاش خود بر زندگی شاگردان خود تاثیر بگذارد.

 

قوچان نژاد تصریح کرد: همواره حمایت و ساماندهی مربیان یکی از چالش‌های ما بود اما در شرایط فعلی با تلاش و برنامه‌هایی که از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام می‌بینم امیدوارم اتفاقات خوبی به زودی در این حوزه رخ دهد.

 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان گفت: شرایط با گذشته متفاوت شده و امروز مربیانی متخصص در تمامی رشته‌ها حضور دارند و انتظار داریم با تلاش و پشتکار خود هر روز دانش خود را افزایش دهند و برای جذب حداکثری مردم به ورزش تلاش کنند.