1403/01/10
امضای قرارداد میزبانی با حضور رییس IFBB و رییس فدراسیون بدنسازی ایران؛

جزیره کیش میزبان اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا در سال 2022 شد

ایران به عنوان میزبان اولین دوره رقابتهای فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و رقابتهای کاپ آسیا در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس و فیزیک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از جلسات جداگانه ای  که عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا با رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون بین المللی پرورش اندام، عادل فهیم نایب رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون قاره آفریقا و سایر اعضای هیات رئیسه فدراسیون بین المللی پرورش اندام برگزار کرد، مقرر شد طی روزهای 9 تا 12 مارچ 2022(18 تا 21 اسفند 1400) اولین دوره مسابقاتفیتنس چلنج قهرمانی آسیا در بخش زنان و مردان به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار شود.

همچنین مقرر شد اولین دوره رقابتهای کاپ آسیا در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس و فیزیک نیز در همین تاریخ به میزبانی کیش برگزار گردد.

لازم به ذکر است که قرارداد مربوط به این میزبانی میان رییس فدراسیون بدنسازی ایران و رییس IFBB به امضا رسید و برگزاری این رقابتها و میزبانی ایران به صورت رسمی در برنامه فدراسیون جهانی ثبت شد.