1403/01/09
حضور سفیر ایران در کنار ملی پوشان و دیدار با رییس IFBB؛

یک طلای دیگر برای فیتنس چلنج ایران/ پرونده جهانی تیم ملی فیتنس با سه طلا و دو نقره بسته شد

دو ملی‌پوش فیتنس چلنج ایران در بخش انفرادی و در رده نقره‌ای به یک طلا و یک عنوان چهارمی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در روز پایانی رقابت‌های پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا، سه ملی پوش کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

امیر غلامزادگان، تنها نماینده ایران در بخش فیتنس آکروباتیک بعد از رقابت با حریفان قدرتمند خود به عنوان پنجمی مسابقات دست پیدا کرد.

همچنین در ادامه رقابت های فیتنس چلنج علیرضا پیری و حسین رحیمی در بخش انفرادی و در رده نقره ای شرکت کردند. در پایان پیری که در رده طلایی به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود، این بار مدال طلا را از آن خود کرد.

از سوی دیگر حسین رحیمی که می توانست به مدال نقره و یا حتی طلای مسابقات دست پیدا کند، در حرکت لانچ به خاطر یک اشتباه و گذاشتن وزنه روی زمین نتوانست به رقابت ادامه دهد و از رقبا عقب افتاد. در ادامه این مسابقه رحیمی توانست عقب افتادگی به وجود آمده را تا حدودی جبران کند، اما در نهایت دستش به مدال نرسید و عنوان چهارم را از آن خود کرد. 

از نکات جالب توجه مسابقات امروز حضور سفیر ایران در سالن مسابقات فیتنس چلنج و تماشای رقابت ملی پوشان ایران در کنار رییس فدراسیون بدنسازی بود. همچنین دکتر حسن قشقاوی با رافائل سانتونخا، رییس IFBB نیز دیدار و گفت و گو کرد. 

گفتنی است؛ پیش از این علیرضا پیری در رده طلایی بخش انفرادی به مدال نقره، تیم دوبل ایران به یک طلا و یک نقره و تیم 6 نفره ایران به مدال طلای بخش تیمی دست یافته بودند.

بدین ترتیب تیم ملی فیتنس ایران که با ترکیبی سه نفره راهی مسابقات جهانی اسپانیا شده بود و فقط در بخش تیمی از یار کمکی استفاده کرد، با سه طلا، دو نقره، یک عنوان چهارمی و یک عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.