1403/01/10
عزیز معرفی، قهرمان مسابقات جهانی اسپانیا:

پرورش اندام تاکنون چنین اعزام باکیفیتی نداشت/ رییس فدراسیون و کادرفنی از جان و دل برایمان مایه گذاشتند

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی اسپانیا گفت: خدا را شکر می کنم شرایط طوری رقم خورد تا با بهترین فرم خودم روی استیج بروم و مدال طلای جهان را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

عزیز معرفی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره قهرمانی خود در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می دانم از کسانی که عامل این قهرمانی بودند، از جمله دکتر نصیرزاده، رضا سلطانی و تک تک مربیان تیم ملی تشکر کنم. علی نعمتی 24 ساعته من و سایر نفرات را تحت کنترل داشت و با همه ما در تماس بود تا روی ضعفها و فیگورهای خود به خوبی کار کنیم. دست تک تک آنها را می بوسم. واقعا در هیچ سالی، پرورش اندام چنین کیفیت اعزامی نداشت. از همه نظر شرایط اردو بهترین بود، از شرایط تمرینی و برنامه مربیان تا محل اردو و لباس و غذا. در واقع این اولین سالی بود که بدون استرس روی استیج رفتم و صاحب عنوان شدم.

وی افزود: کیفیت مسابقات بسیار بالا بود و تعداد شرکت کنندگان در این رقابت ها نیز بی سابقه بودند. خدا را شکر می کنم شرایط طوری رقم خورد تا با بهترین فرم خودم روی استیج بروم و مدال طلای جهان را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

دارنده مدال طلای وزن 80 کیلوگرم پرورش اندام رقابت های جهانی اسپانیا در ادامه با اشاره به لغو اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی عنوان کرد: واقعا ما هم مثل ورزشکارانی که قرار بود اعزام شوند، از این اتفاق ناراحت شدیم، اما اینطور که من متوجه شدم راه حل دیگری وجود نداشته و فدراسیون مجبور به لغو کردن اعزام شده است. حالا هم باید فکری به حال آن ها شود تا بیش از این لطمه نخورند. از خانواده بدنسازی خواهش می‌کنم که مسائل شخصی را کنار بگذارند و اگر با شخص خاصی مشکل دارند، کاری نکنند که کل پرورش اندام زیر سوال برود. باید خداوند را در صحبتهایی که می کنیم، در نظر داشته باشیم. اگر ورزشکاری خطا کرده، این حتما مشکل فدراسیون نیست؛ بلکه مشکل آنهایی است که از اعتماد فدراسیون سوء استفاده کردند.

معرفی در پایان گفت: در این مدت که زحمات رییس فدراسیون را از نزدیک دیدم، بیش از قبل به توانایی هایش پی بردم. دکتر نصیرزاده واقعا از جان و دل برای تک تک نفرات مایه گذاشت و برخی حواشی که در این مدت رخ داده است، نباید موجب تغییر دیدگاه‌ها به فدراسیون، رئیس آن و پرورش اندام شود. ما نباید در این شرایط کارهای مثبت فدراسیون را در همین فرصت کوتاه نادیده بگیریم. ما به حمایت یکدیگر نیاز داریم و با این حمایت ها قطعا جامعه پرورش اندام هر روز جایگاه بالاتری پیدا خواهد کرد.