1403/02/07

مسابقات پرس سینه باشگاه های خوزستان برگزار شد

مسابقات پرس سینه بدون لوازم خوزستان با حضور 22 باشگاه از سراسر استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، مسابقات پرس سینه باشگاه های استان خوزستان انتخابی مسابقات کشوری جام شهدای سلامت در تاریخ 21 آبان به میزبانی باشگاه ملی حفاری اهواز با حضور 12 شهرستان در قالب 22 باشگاه ورزشی در کلانشهر اهواز برگزار شد.

در بخش نوجوانان باشگاه پهلوانان مسجدسلیمان اول، باشگاه مکس مسجدسلیمان دوم و باشگاه نیرومند عقیلی سوم، در بخش جوانان باشگاه مکس مسجدسلیمان اول، باشگاه دلاوران جنت مکان دوم و الماس جنوب مسجدسلیمان در جایگاه سومی ایستاد. در رده بزرگسالان مکس مسجدسلیمان عنوان نخست را بدست آورد، پاسارگارد شوشتر دوم و توانمند اهواز سوم شد و همچنین در بخش پیشکسوتان رحمت تجارت دزفول اول، باشگاه رضا آغاجاری دوم و تیم مکس مسجدسلیمان سکوی سومی را بدست آورد.

قهرمان قهرمان این دور از مسابقات در بخش نوجوانان به مهزیار پور منجزی از باشگاه دستتان شوشتر در دسته 83 کیلوگرم رسید، حامد بهوندی از باشگاه مکس مسجدسلیمان در دسته 83 کیلوگرم جوان به این عنوان رسید، حمید رشیدی از باشگاه پاسارگارد شوشتر در رده سنی بزرگسالان در دسته 120 کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان شد و سروش جونی زاده از باشگاه مکس مسجدسلیمان در رده سنی پیشکسوتان در وزنه 83 کیلوگرم موفق به کسب این عنوان شد.

گفتنی است که نفرات برتر این دور از مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.