1403/01/31

دیوسالار: برای دفاع از اعتبار و حیثیت ورزشکاران گام برمی‌داریم

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برای حفظ اعتبار و حیثیت ورزشکاران و بزرگان بدنسازی تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

محمد دیوسالار در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری نخستین جلسه بعد از حضورش در کمیته انضباطی اظهار داشت: حضور در کمیته انضباطی را به این دلیل پذیرفتم تا به تمامی ارکان پرورش اندام کمکی کنم. امیدوارم بتوانیم قدمهای موثری برای این فدراسیون برداریم و دستانم را به سمت تمامی ورزشکاران، مربی و پیشکسوتان دراز می‌کنم تا هر کمکی که برای بهتر شدن شرایط می توانند انجام دهند، دریغ نکنند. اخیرا اتفاقاتی افتاده که بازتاب زیادی داشته است، اما بهتر است به جای بررسی معلول ها، به علت‌ها بپردازیم.

وی درباره برنامه های این کمیته افزود: با توجه به اینکه برای تغییر ساختار وارد شده‌ایم، ضرورت دارد که در شروع نظرات همه بزرگان را بشنویم و در ادامه از آن ها به بهترین شکل استفاده کنیم. ما افرادی را وارد صحنه خواهیم کرد که در تمام زمینه ها برای این ورزش زحمت کشیده اند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اذعان داشت: فکر می کنم پرورش اندام از لحاظ بازتاب اخبار مثبت محروم مانده است. به ملی پوشان و تمام کسانی که مایه فخر فدراسیون و ورزش کشور هستند مژده می دهم که تلاش می کنیم برای اعتبار و حیثیت آنها جنگیده و به سمت جلو حرکت کنیم.

دیوسالار در خاتمه گفت: موارد مختلفی در جلسه کمیته انضباطی بررسی شد که بعد از جمع بندی طی روزهای آینده نتایج آن از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.