1403/01/09

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی/ از ملی پوش مشهدی پرورش اندام تجلیل شد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه سفر خود به مشهد با افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از هیات استان خراسان رضوی، عبدالمهدی نصیرزاده در ادامه سفر خود در مشهد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن دیدار با افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت پیشبرد اهداف هیات بدنسازی و پرورش اندام تقدیر و تجلیل کرد.

نصیرزاده در این دیدار با اشاره به پتانسیل‌های استان خراسان رضوی در رشته بدنسازی و پرورش اندام و همچنین اهداف این فدراسیون در سطح کشور گفت: خراسان رضوی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های فدراسیون دارد، هیات این استان هم با مدیریت سروش پورآزاد ثابت کرده با همدلی و کار تیمی می‌تواند نقش پر رنگی در رشته بدنسازی کشور داشته باشد.

وی افزود: در چند بخش طبق ارزیابی‌های فدراسیون خراسان رضوی نشان داده که توانایی‌های خوبی دارد و در نهایت هم به عنوان برترین هیات ما در سطح کشور انتخاب شد. قطعا اگر حمایت‌های استانی هم از هیات ادامه داشته باشد در ادامه موفقیت‌های بزرگتری کسب خواهد شد.

افشین داوری هم در این دیدار با اشاره به سابقه این رشته ورزشی در خراسان رضوی گفت: در گذشته نام‌های مختلفی از خراسان رضوی در بالاترین سطح رشته بدنسازی و پرورش اندام افتخار آفرینی کردند. قهرمانانی مردمی و با اخلاق که در بین اهالی این رشته در شهر مشهد هم جایگاه وِیژ‌ه‌ای دارند. باید تلاش شود با همدلی و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب پیشرفت‌های اخیر استان در این رشته با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی افزود: برخی حواشی نباید روح و هدف اصلی رقابت و ورزش را از این رشته دور کند. از مسئولین هیات می‌خواهم با همکاری فدراسیون در کنار عملکرد خوبی که در بحث‌های فنی و اجرایی از خود نشان دادند در بخش فرهنگی هم فعال ظاهر شوند و با فرهنگ سازی حواشی را به حداقل برسانند.

همچنین در حاشیه این دیدار از مرتضی راستگو ملی پوش مشهدی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

گفتنی است؛ در این نشست سروش پورآزاد رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی، مهدی فاطمی دبیر کمیته قویترین مردان و قوچان نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز حاضر بودند.