1403/02/01

پیام تبریک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فرا رسیدن هفته بسیج را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هفته بسیج فرصت ارزنده‌ای است تا به شایستگی، یکی از مواریث ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم. نهادی که خیلی زود به شجره‌ای طیبه و تنومند، لشکری با اندیشه‌ای خدایی و تفکری پویا و سازنده تبدیل شد و بزرگترین حماسه‌ها را در این مرز و بوم رقم زد.

بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی است از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته‌های خود برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی و کوتاه نیامدن تا رسیدن به هدف بلند و عالی. بسیج و همه اجزای آن مومنانه به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می‌ورزند. همین روحیه است که موجب شده تا هر جا صحبت از فتح سنگر‌های بزرگ پیش رو است، بسیج و روحیه بسیجی یکی از اولین‌های آن میدان باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ نوامیس ایران و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز ایرانی سربلند و مقتدر داشته باشیم، فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به ملت بزرگ ایران و بسیجیان بزرگوار تبریک می‌گوییم و برای همه بسیجیان، خدمت هرچه بیشتر به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را از خداوند مسئلت می کنیم.