1403/02/06

روشنی: فدراسیون در پایان سال از تمامی قهرمانان تجلیل خواهد کرد/ حامی مالی تیم ملی بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کرد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قطعا در ماههای آینده برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران تیم ملی پرورش اندام که در مسابقات جهانی خوش درخشیدند، انجام خواهد شد.

مسعود روشنی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از ملی پوشان پرورش اندام آسیایی و جهانی از سوی حامی مالی تیم های ملی اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از هلدینگ ستارگان نیک و شخص آقای حسین رجبی تشکر کنم که در یک ماه اخیر زحمات زیادی را در جهت فراهم کردن بهترین شرایط برای ملی پوشان چه در بخش آسیایی و چه در بخش جهانی متقبل شدند. از آنجایی که متاسفانه تیم ملی پرورش اندام نتوانست در رقابت های آسیایی حضور پیدا کند، شب گذشته مراسمی از سوی حامی مالی تیم ملی برای تقدیر از اعضای این تیم برگزار شد. البته در این مراسم علاوه هلدینگ ستارگان نیک، هدایایی هم که از سوی فدراسیون وعده داده شده بود، به ملی پوشان آسیایی اهدا شد.

وی افزود: در کنار ملی پوشان آسیایی، قهرمانان تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات جهانی که با کسب 10 نشان طلا، 7 نقره و 5 برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان تکیه زدند، به مراسم دعوت شده بودند. بدون شک حامی مالی تیم ملی که زحمات زیادی را برای اعزام این تیم کشیده بود و هزینه های زیادی را متقبل شده بود، هدایایی را هم برای این عزیزان در نظر گرفته بود.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه عنوان کرد: همانطور که پیش از این هم ریاست فدراسیون وعده داده بودند، در پایان سال 1400 فدراسیون بدنسازی برای تجلیل از همه قهرمانانی که در رشته های مختلف و در مسابقات بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کردند، برنامه خواهد داشت. قطعا در ماههای آینده برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران تیم ملی پرورش اندام که در مسابقات جهانی خوش درخشیدند، انجام خواهد شد.

روشنی در پایان گفت: بار دیگر با تشکر از حمایت های حامی مالی تیم ملی و شخص آقای رجبی، از زحمات همه ملی پوشان، مربیان و دست اندرکاران نهایت سپاس را دارم که باعث شدند پرچم افتخار کشورمان بار دیگر در میدان بزرگ جهانی به اهتزاز دربیاید.