1403/01/09

عارفی: احترام گذاشتن فدراسیون به ورزشکاران مهمتر از مسائل مالی بود/ خودمان را در کنار فدراسیون می بینیم

ملی پوش 85 کیلوگرم پرورش اندام گفت: آنچه مهمتر از مسائل مالی است، احترامی است که فدراسیون برای ورزشکاران قائل شد.

محمدحسین عارفی که به عنوان نماینده وزن 85 کیلوگرم رشته پرورش اندام به عضویت تیم ملی برای مسابقات آسیایی درآمده بود، بعد از برگزاری مراسم تجلیل از ملی پوشان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: جا دارد از ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین از اسپانسر تیم ملی تشکر کنم. به هر حال برای ورزشکاران سخت بود که تا آستانه سفر بروند و موفق به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نشوند، اما اینطور که من در این مدت متوجه شدم ریاست فدراسیون تمام پیگیری های خود را انجام داد تا نفرات به حق خود برسند.

وی افزود: من کاری به نظرات دیگران ندارم. شخصا معتقد هستم که دکتر نصیرزاده یک مدیر جوان و فعال است و باید به عنوان یک ورزشکار خودمان را در کنار فدراسیون ببینیم. بعضی ها جز انتقاد، کار دیگری نمی کنند، اما در کنار انتقاد، باید به موقعش یار فدراسیون باشیم. 

عارفی درباره تجلیل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ملی پوشان بعد از منتفی شدن اعزام آسیایی گفت: علاوه بر مبلغی که به نفرات داده شد، قرار شد شرایط ویژه ای برای ملی پوشان در رقابت های آینده در نظر گرفته شود. همچنین توافقات دیگری بین ملی پوشان و مسئولان فدراسیون صورت گرفت. البته آنچه مهمتر از مسائل مالی است، احترامی است که فدراسیون برای ورزشکاران قائل شد.

ملی پوش دسته 85 کیلوگرم پرورش اندام در ادامه تصریح کرد: از سال 1380 در این ورزش هستم و افتخار شاگردی بیت الله عباسپور را داشته ام. شاید خیلی از نفرات جدید تیم ملی به یاد نیاورند، اما قبلا به هیچ عنوان تجلیلی از ملی پوشان نمی شد. علاوه بر اینکه فدراسیون به ملی پوشان احترام گذاشت و از آن ها تجلیل کرد، نباید این را فراموش کنیم که در همین مدت کوتاه فدراسیون اعزام های زیادی داشته و همه ورزشکاران درگیر مسابقات شده اند. 

عارفی در خاتمه درباره برنامه های پیش روی خود اذعان داشت: هنوز هم رژیم خود را نشکسته ام. ما باید در تمام سال آماده باشیم و من هم می خواهم در سالهای آینده همچنان برای تیم ملی افتخارآفرینی کنم.