1403/01/09

برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام/ آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران تصویب شد

نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز یکشنبه 7 آذرماه در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا فیروزی نایب رییس، نسرین شاه محمدیان نایب رییس بانوان، ناصر امیری سرپرست دبیری، کامران صنعتی، حسین اخلاقی و کاوه درودی اعضای هیات رییسه، شهاب رستمی نیا بازرس فدراسیون، عباس شکری سرپرست خزانه داری و خان محمدی کارشناس خبره بانوان حاضر بودند و محمدعلی فرهنگ مهر رییس هیات استان فارس و محمد نصیری رییس کمیته فنی هم به عنوان مهمان در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای نشست رییس فدراسیون توضیحاتی را در خصوص حضور ورزشکاران در مسابقات بین المللی اخیر و دیگر برنامه های فدراسیون ارائه کرد.

در ادامه و بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی بحث و بررسی در خصوص آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران صورت گرفت و در نهایت آیین نامه این سه کمیسیون به تصویب همه اعضا رسید.

همچنین اساسنامه کمیته حرفه ای، کمیته بدنسازی در آب و کمیته بدنسازی سالمندان به تصویب اعضای هیات رییسه رسید.

 در بخش دیگری از این نشست در خصوص تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی اسپانیا و ملی پوشان جا مانده از مسابقات آسیایی پرورش اندام لبنان و جهانی پاورلیفتینگ سوئد بحث و تبادل نظر شد.

بررسی مجزا شدن کمیته های فنی پرورش اندام، فیتنس و فیزیک و دستورالعمل های اعطای تسهیلات آموزشی قهرمانان از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز هیات رییسه مطرح شد.