1403/01/10

ملاقات اعضای هیأت بدنسازی استان مرکزی با رئیس فدراسیون/ مرکزی در لیگ پرورش اندام تیمداری می کند

در ملاقاتی که اعضای هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی با رئیس فدراسیون داشتند، مقرر شد این هیأت با چند تیم در لیگ پرورش اندام حضور پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اعضای هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی با حضور در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون و رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی، جنید نایب رئیس هیأت، شیخی مسوول کمیته فنی هیأت، عابدی مسوول روابط عمومی، مقدم دبیر کمیته روابط عمومی، کلجو مسوول کمیته پاورلیفتینگ و پورنقی قهرمان اسبق پاورلیفتینگ استان مرکزی برگزار شد، درباره برنامه های پیش روی هیأت بدنسازی و پرورش اندام این هیأت بحث و تبادل نظر شد.

همچنین هیات استان مرکزی اعلام آمادگی کرد چند تیم را راهی لیگ بدنسازی و پرورش اندام کند. ایران زمین و آسیا از جمله باشگاههایی هستند که آمادگی خود را برای حضور در لیگ اعلام کردند.

لازم به ذکر است که آیین نامه اولین دوره لیگ پرورش اندام چندی پیش به هیأت های استانی ابلاغ شد و به این ترتیب هیأت استان مرکزی نخستین هیأتی است که با چند تیم در این رقابتها شرکت خواهد کرد.