1403/02/01

پیری: عملکرد 10 ماهه فدراسیون قابل ستایش است/ در حال برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مسابقات فیزیک باشگاههای کشور هستیم

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام گفت: ریاست فدراسیون همواره به دنبال کم کردن اشتباهات و نواقص بوده و به شکل شبانه روزی پیگیر وضعیت ورزشکاران و همه رشته های زیرمجموعه فدراسیون است.

محسن پیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره رقابتهای فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور اظهار داشت: همانطور که در بخشنامه اعلام کرده ایم، مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابتهای کاپ آسیا از 27 تا 29 بهمن ماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد. این روزها در حال برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه این مسابقات در سه رشته فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار هستیم. از آنجا که حداقل می توانیم در هر وزن 2 ورزشکار را به مسابقات کاپ آسیا که اسفندماه به میزبانی کیش برگزار می گردد، اعزام کنیم، این رقابتها می تواند محک خوبی برای ورزشکاران کشورمان باشد که قصد حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی سال آینده را دارند.

وی افزود: باید به این نیز اشاره کنم که میزبانی نخستین دوره رقابتهای کاپ آسیا اتفاق خوب و بزرگی برای پرورش اندام ایران است که امیدوارم با استقبال خوب کشورهای دیگر روبرو شده و در سالهای آینده نیز استمرار یابد.

رئیس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: از زمانی که دکتر نصیرزاده روی کار آمده، ما در کمیته فیزیک سعی کرده ایم به شکلی تخصصی به اتفاقات نگاه کنیم. در گام اول سعی کرده ایم رقابتهای فیزیک را از پرورش اندام مستقل کنیم. قرار بود اولین بار این مساله در رقابتهای انتخابی تیم ملی رخ دهد، اما شیوع کرونا سبب شد که تمامی رقابتها در تهران برگزار شود. در حال حاضر با برنامه ریزی که داشتیم قرار است برای اولین بار رقابتها فیزیک به صورت جداگانه در قزوین برگزار گردد. با این نگاه تخصصی قطعا شرایط برای داوران و کمیته فنی هم راحت تر خواهد شد.

پیری درباره شرایط این روزهای فدراسیون نیز گفت: عملکرد ده ماهه اخیر فدراسیون قابل قبول بوده است. حجم بالای مسابقات و سایر برنامه ها، قابل ستایش است. زمانی که کمیت کار بالا می رود، ممکن است اشتباهاتی هم رخ دهد. اما من از نزدیک شاهد بودم که ریاست فدراسیون همواره به دنبال کم کردن اشتباهات و نواقص بوده و به شکل شبانه روزی پیگیر وضعیت ورزشکاران و همه رشته های زیرمجموعه فدراسیون است.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام در خاتمه درباره برنامه های این هیأت اذعان داشت: در ماههای اخیر دوره های مربیگری و داوری بدنسازی و فیتنس را برگزار کرده ایم. همچنین دوره داوری درجه 2 بدنسازی داشته ایم. علاوه بر این تلاش کردیم که گواهینامه شرکت کنندگان را در کمترین زمان به آنها اهدا کنیم. در روزهای پیش رو هم سه دوره مربیگری بدنسازی و داوری مچ اندازی و داوری پاورلیفتینگ را در برنامه کاری هیأت پیش بینی کرده ایم. در روز پنجشنبه 11 آذر هم مسابقات پاورلیفتینگ در ایلام برگزار شد. در بحث مسابقات در بهمن ماه هم رقابتهای استانی پرورش اندام و فیزیک را برگزار می کنیم که انتخابی استان برای مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور است.