1403/01/09

نصرتی: مسئولان هیات بوشهر هیچ وقت دست خالی از فدراسیون برنگشتند/ ممکن است میزبان یکی از مسابقات کشوری باشیم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر گفت: کارهای ما در هیات رو به جلو پیش می رود و در فدراسیون نیز کارها به صورت روتین در جریان است.

روح اله نصرتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در فدراسیون اظهار داشت: من امروز به همراه دبیر و دو تن از مسئولان کمیته ها هیات بوشهر در فدراسیون حاضر شدیم و جلسه ای را با دکتر نصیرزاده برگزار کردیم. در خصوص مسابقات استانی و کشوری صحبت هایی مطرح شد. نقطه نظرات خود را هم به رییس فدراسیون ارائه کردیم. در برخی موارد هم نیازمند کمک هایی از سوی فدراسیون بودیم که مثل همیشه از دکتر نصیرزاده پاسخ مثبت گرفتیم. جلسه دیگری با مسئولان انستیتوی فدراسیون داشتیم و درباره برنامه های بلندمدت هیات و برگزاری کلاس های آموزشی در سال 1401 صحبت هایی مطرح شد که به نتیجه خوبی هم رسیدیم.

وی افزود: ما خودمان را در کنار فدراسیون می بینیم. هر زمان که مسئولان هیات ما به فدراسیون می آیند، دست خالی برنمی گردند. کارهای ما در هیات رو به جلو پیش می رود؛ همانطور که می بینیم در فدراسیون نیز کارها به صورت روتین در جریان است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر در خصوص بحث میزبانی از مسابقات کشوری پیش رو در رقابت های مختلف عنوان کرد: امروز صحبت های خوبی در این رابطه داشتیم. ما باید در هیات جلساتی را با کمیته های خودمان برگزار کنیم و در این خصوص تصمیم بگیریم. ما مشکلی در میزبانی مسابقات کشوری نداشتیم، اما بحث امکانات مطرح است. انشاله بتوانیم در این رابطه بررسی های لازم را داشته باشیم و اگر شرایط وجود داشت، بتوانیم میزبان خوبی برای ورزشکاران باشیم.

نصرتی در پایان گفت: با حضورم در فدراسیون بار دیگر این موضوع را لمس کردم که چقدر خوب و سریع کارها در حال پیش رفتن است. چه در بحث آموزش، چه مسابقات و... شاهد بودیم که فدراسیون توانسته موفق عمل کند. من در این مدت با برخی از ملی پوشان صحبت کردم و همه از شرایط اعزامشان به رقابت های جهانی راضی بودند. درهای فدراسیون به روی همه باز بوده و امیدوارم همین روند موفقیت آمیز ادامه دار باشد.