1403/01/30

علیزاده: ارومیه قطعا میزبان خوبی برای مسابقات کشوری خواهد بود/ هیچ کاری در فدراسیون روی زمین نمی‌ماند

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: سال 96 مسابقات کشوری پرورش اندام در ارومیه برگزار شد و امسال هم ارومیه میزبان رقابتهای پاورلیفتینگ باشگاههای جهان بود.

محمدرضا علیزاده امامزاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره جلسه روز گذشته رئیس فدراسیون با تعدادی از روسای هیات های استانی اظهار داشت: به خاطر تبادل نظر و بررسی مشکلات و مسائل در فدراسیون جلسه ای تشکیل دادیم. ماحصل جلسه بسیار عالی بود و انشاله که اتفاقات خوبی در راه است.

وی در ادامه در خصوص انتخاب ارومیه به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک باشگاههای کشور عنوان کرد: با توجه به پتانسیل آذربایجان غربی، تفاهمنامه مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک به میزبانی ارومیه را به امضا رساندیم. همان طور که می دانید مسابقات کاپ آسیا در اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. به همین خاطر برای انتخاب نفرات تیم ملی، رقابتهای پرورش اندام در سه رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و بادی کلاسیک، در آذربایجان غربی و در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه از 4 تا 6 اسفند برگزار خواهد شد. نجف زاده دبیر هیات و مسوول برگزاری مسابقات و کمیته پرورش اندام و بادی کلاسیک استان زحمت برگزاری رقابتها را خواهند کشید.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی تصریح کرد: ارومیه جاذبه های گردشگری زیادی دارد و در اسفندماه هم هوا در این شهر مناسب است. ضمن این که سال 96 مسابقات کشوری پرورش اندام در ارومیه برگزار شد و امسال هم ارومیه میزبان رقابتهای پاورلیفتینگ باشگاههای جهان بود. ناگفته نماند در امتیازدهی هیات ها آذربایجان غربی رتبه اول کشوری را در گروه ب کسب کرده است. این مساله به زحمات همه همکاران هیات برمی گردد.

علیزاده در خاتمه درباره عملکرد فدراسیون در سال گذشته اذعان داشت: فدراسیون در یک سال گذشته فعالیت بسیار خوبی داشته است. طبیعی است که به قطار در حال حرکت سنگ زده می شود. فعالیت در این یک سال به اندازه ای زیاد شده که اگر رئیس هیاتی از این گردونه بیرون بماند، نمی تواند به آن برسد. برای مثال فدراسیون در مورد مسائل آموزشی در ثانیه، کارها انجام می دهد. در سایر مسائل هم پیگیری ها در اسرع وقت صورت می گیرد. ریاست فدراسیون یک تنه برخی کارها را پیش می برند و همیشه با انرژی در فدراسیون حاضر هستند. انتظار بنده از همکارانم این است که حالا شخصی پیدا شده و دارد عاشقانه کار می کند. ما هم عاشقانه کمکش کنیم. راز بقای این فدراسیون همدلی است که با توجه به شناختی که از همکارانم دارم، اجازه نخواهند داد اختلاف ها باعث کاهش سرعت فعالیت فدراسیون در مسیر پیش رو شود.