1403/02/06

اسدیان: این حجم فعالیت در فدراسیون با وجود کرونا بی نظیر است/ انسانی و اخلاقی تصمیم بگیریم و حقاق را بگوییم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان گفت: وظیفه ما به عنوان رییس هیات در درجه اول این است که به ورزش استان خودمان خدمت کنیم.

وحید اسدیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برنامه های پیش روی هیات سمنان اظهار داشت: در حال تدارک برای برگزاری رقابت های فیتنس چلنج هستیم که روز 27 آذرماه برگزار می شود. نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. همچنین با توجه به برگزاری مسابقات پرورش اندام باشگاههای کشور، در بهمن ماه این آمادگی را داریم که مسابقات انتخابی استان را برگزار کنیم. ما طبق تقویم فدراسیون پیش می رویم و مسابقات خود را برگزار می کنیم.

وی افزود: در یک سال اخیر که دکتر نصیرزاده به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده، هیات سمنان نهایت تعامل و همکاری را با فدراسیون داشته است. در اواخر سال 99 ریاست فدراسیون در مجمع عمومی استان سمنان حضور یافتند و در سال 1400 نیز فدراسیون با ما در رابطه با کلاس های داوری و مربیگری، برگزاری مسابقات استانی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و حتی جهانی همکاری کرده که در نهایت باعث کسب مدال نقره جهان توسط وحید وحدت شد. در بخش آموزش و روابط اداری هم ما تعامل خوبی با فدراسیون داشتیم. بنده به عنوان مسئول هیات بدنسازی استان سمنان و البته تمامی همکارانم از نحوه همکاری با فدراسیون رضایت داریم و وظیفه انسانی و اخلاقی خودم می بینم که این مسائل را به شکل درست بیان کنم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان در خصوص عملکرد فدراسیون نیز تصریح کرد: با وجود شرایطی که کرونا در کشور ایجاد کرده بود، رشته های جدیدی به مجموعه کاری فدراسیون اضافه شد و در بخش مسابقات و آموزش یک روز هم برنامه های فدراسیون متوقف نشد. این اقدامات نیازمند فعالیت شبانه روزی رییس و تمامی اعضای فدراسیون است. طبیعی است که در این میان اشتباهات جزیی هم رخ خواهد داد، اما نباید ما به عنوان رییس هیات یا اعضای مجمع دنبال مچ گیری و پیدا کردن مقصر باشیم. قطعا نهادهای ذیربط همواره روی عملکرد فدراسیون نظارت می کنند و نیازی نیست که ما انرژی خودمان را روی این مسائل حاشیه ای بگذاریم. وظیفه ما این است که در استان خودمان به جامعه ورزش بدنسازی خدمت کنیم.

اسدیان در ادامه خاطرنشان کرد: به نظرم نباید اتفاقات اخیر به بیرون از خانواده درز می کرد چون مشکل خاصی وجود ندارد. این حواشی فقط باعث کند شدن روند کارها در فدراسیون می شود. خود دکتر نصیرزاده اعلام آمادگی کرد که به سوالات روسای هیات ها پاسخ دهد، اما برگزاری مجمع کمکی به فدراسیون و جامعه بدنسازی نخواهد کرد. با این حال مطمئنم اگر کسی هم ابهامی دارد در روز مجمع برایش برطرف خواهد شد. من وظیفه خودم می دانم که از نظر اخلاقی و وجدانی حقایق را بگویم و حمایت خودم را از عملکرد فدراسیون اعلام کنم.