1403/01/10

برگزاری آزمون دوره مربیگری بین المللی بدنسازی با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: امیدوارم مربیان از فرصتی که ایجاد شده، بهترین استفاده را ببرند

آزمون کتبی و عملی شرکت کنندگان در نخستین دوره مربیگری بین المللی بدنسازی با حضور رییس فدراسیون روز دوشنبه 22 آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره مربیگری بین المللی بدنسازی که طی روزهای اول تا چهارم آذرماه به میزبانی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با حضور 80 مربی از سراسر کشور برگزار شده بود، امروز با انجام آزمون های کتبی و عملی به پایان رسید.

امروز آزمون کتبی این دوره با حضور مسئولان مرکز آکادمی IFBB و انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی برگزار شد و در ادامه مدرسین دوره، از شرکت کنندگان آزمون عملی اخذ کردند. 

همچنین عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، دقایقی برای شرکت کنندگان به صحبت پرداخت. او در بخشی از صحبت های خود گفت: تا قبل از تاسیس آکادمی بین المللی IFBB در تهران، مربیان ما ناچار بودند که برای حضور در چنین دوره هایی راهی خارج از کشور شوند. خود ما وقتی در چنین دوره هایی شرکت می کردیم، متوجه می شدیم که تفاوتی بین اساتید ما و مدرسین خارجی وجود ندارد، اما از آنجا که برگزاری چنین دوره هایی در کشورمان میسر نبود، مجبور بودیم برای حضور در این کلاسها حتما راهی دیگر کشورها شویم. خوشبختانه حالا این فرصت برای مربیان کشورمان فراهم شده است تا در دوره های مورد تایید فدراسیون بین المللی پرورش اندام شرکت کرده و دانش خود را به روز کنند. امیدواریم مربیان کشورمان قدر این فرصت را دانسته و به خوبی از آن استفاده کنند.