1403/01/31

اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابتهای کاپ آسیا و فیتنس قهرمانی چلنج آسیا در کیش

رییس فدراسیون هند و دبیرکل فدراسیون پرورش اندام آسیا آمادگی کشور هند را برای حضور در اولین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا به میزبانی کیش اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سانجای مور در ویدئوکنفرانسی که با عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان داشت، اعلام کرد که تیم هند در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد کرد.

نشست عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی و سانجای مور، دبیر کل فدراسیون آسیا دیروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و درباره برگزاری رقابتهای کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست سانجای مور که ریاست فدراسیون هند را هم برعهده دارد، رسما از آمادگی هند برای حضور در این رقابتها خبر داد و به این ترتیب هند نخستین کشور خارجی است که در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در اسفندماه و به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد کرد.

گفتنی است؛ نخستین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 از 19 تا 23 اسفندماه در ایران و به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.