1403/01/10
علائی مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین:

تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته قزوین از مسابقات فیزیک باشگاههای کشور اندیشیده شده/ اعطای میزبانی به شهرستان ها اتفاق مثبتی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته استان قزوین از مسابقات فیزیک باشگاههای کشور در بهمن ماه اندیشیده شده است.

عباس علائی مقدم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اخذ میزبانی مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور در بهمن سال 1400 اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می دانم از ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بابت اعطای میزبانی مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور تشکر کنم. مسابقات فیزیک جوانان، فیزیک بزرگسالان، ماسکولار و فیزیک کلاسیک قهرمانی باشگاه های کشور در تاریخ 27 الی 29 بهمن سال جاری در سالن بابایی شهر قزوین برگزار می شود.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم را برای میزبانی این رقابتها در نظر گرفته ایم و از آنجایی که حدودا 300 ورزشکار از سراسر کشور میهمان ما هستند، ما هماهنگی های لازم با دانشگاه آزاد قزوین را هم انجام داده ایم تا در صورت لزوم از سالن دانشگاه آزاد و خوابگاه آن استفاده کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: شهرستان قزوین پیش از این هم تجربه برگزاری رقابتهای ملی و بین المللی را در فوتسال، والیبال، بسکتبال و کشتی داشته است و به همین خاطر امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشته، بدون هیچ گونه مشکلی رقابتها را برگزار کنیم. کلیه برنامه ریزی های لازم توسط هیأت بدنسازی و پرورش اندام قزوین صورت گرفته و از همین جا اعلام می کنیم که پذیرای همه میهمانان و عزیزان از سراسر کشور خواهیم بود. 

علائی مقدم در خاتمه درباره تعامل  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اداره ورزش و جوانان استان قزوین و هیأت بدنسازی و پرورش اندام این استان تصریح کرد: دکتر نصیرزاده در این یک سال علاقه خود را به استانهای مختلف نشان داده اند و نگاهشان تقویت شهرستا و استان هایی است که قبلا کمتر مورد توجه قرار گرفتند. به این ترتیب فرصت میزبانی را به شهرستانهایی چون قزوین داده اند و انصافا پیگیر بوده اند. از طرف دیگر برگزاری رقابتهای مختلف و دوره های آموزشی در استانهای سراسر کشور در این یک سال به خوبی انجام گرفت که نشان دهنده توجه فدراسیون به نقاط مختلف کشور و حمایت فدراسیون از هیأت های استانی است. امیدواریم ما هم مسابقات فیزیک باشگاههای کشور را به خوبی برگزار کنیم و شایسته ترین نفرات در قزوین برای مسابقات کاپ آسيا در جزیره کیش انتخاب شوند.